لیزر موی زائد, چرا تزریق بوتاکس در کنار فیلر بهتر عمل می‌کند, مجموعه دکتر طباطبایی

چرا تزریق بوتاکس در کنار فیلر بهتر عمل می‌کند

اغلب تفاوت بین تزریق بوتاکس و پر‌کننده‌های پوستی کمی گمراه‌کننده است. با این‌که از پرکننده‌های پوستی می‌توان برای حجیم کردن گونه‌ها و تقویت لب‌ها استفاده کرد، با این حال، بوتاکس ماهیچه‌ها را شل می‌کند تا چین‌و‌چروک‌ها را کاهش دهند. آنچه پزشکان متخصص می‌دانند این است که بهترین نتایج از استفاده فیلر همراه با بوتاکس حاصل می‌شود، زیرا پیری بیشتر از خطوط ظریف ایجاد می‌شود.

تزریق بوتاکس برای خطوط پیشانی، شیارهای بین ابروها و پنجه کلاغی بسیار محبوب و مؤثر است. وقتی حالات صورت را تغییر می‌دهید، چین‌و‌چروک ایجاد می‌شود. تزریق بوتاکس، ماهیچه‌های خاصی را شل می‌کند، به طوری که اگر به خوبی تزریق ‌شود، می‌توانید بدون ایجاد چین و چروک، حالات خود را بیان کنید. کمی هنر برای تزریق آن نیاز است.

متأسفانه، تزریق بوتاکس را نمی‌توان برای گونه‌ها، چین‌های بینی (خطوط لبخند) یا خطوط زیر چشم استفاده کرد. ماهیچه‌هایی که این خطوط را ایجاد می‌کنند، برای صحبت کردن و غذا خوردن مورد نیاز هستند، بنابراین شما نمی‌توانید مانع حرکت آن‌ها شده و آنها را کنترل کنید. از سوی دیگر، اگر پیشانی خود را درمان می‌کنید، احتمالاً می‌خواهید گونه‌های‌تان هم ظاهری شاداب داشته باشند. اینجا، جایی است که فیلرهای پوستی وارد می‌شوند.

از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست که با شروع فرآیند پیری پوست، رخ می‌دهد، می‌تواند باعث شود که گونه‌های ما پُر بودن خود را از دست بدهند که می‌تواند به ایجاد چین‌و‌چروک‌ها کمک کند. فیلرها از نوع خاصی از ژل‌های ساخته شده از مواد پزشکی تولید می‌شوند که به حجم‌دهی و آب رسانی کمک می‌کنند. با تزریق کمی فیلر به نقاط مناسب، می‌توانید گونه‌های پر خود را بازیابی کرده و پوست را به اندازه‌ای برجسته کنید که ظاهر چین‌و‌چروک را کاهش دهد.

به طور خلاصه، می‌توانید فیلرهای پوستی گونه‌ها را با تزریق بوتاکس برای پیشانی ترکیب کنید تا نتایج بهتری برای کل صورت بگیرید.

تزریق بوتاکس در ارومیه

برای تزریق بوتاکس در ارومیه توسط پزشک مجرب، می‌توانید به مجموعه دکتر طباطبایی مراجعه کنید.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *