لیزر موی زائد, به طور دائمی و طبیعی لب هایی پرحجم‌تر داشته باشید, مجموعه دکتر طباطبایی

به طور دائمی و طبیعی لب هایی پرحجم‌تر داشته باشید

از سال ۲۰۱۶ که پرکننده‌های لب محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، شاهد تغییرات مختلف در اندازه و شکل لب‌ها و نیز پیشرفت تکنیک‌های جدید تزریق فیلر بوده‌ایم. راه‌های مختلفی برای داشتن‌ لب‌های پرتر وجود دارد که شامل استفاده از محصولات حجیم‌کننده لب، درمان‌های طبیعی یا جراحی‌های زیبایی است.

از لایه‌بردار برای لب‌های خود استفاده کنید

پوست لب‌، مانند هر جای دیگر بدن، مستعد آسیب است. به کمک لایه برداری می‌توان پوست مُرده‎‌ای را که باعث تیره و کوچک به‌نظر رسیدن لب‌ها می‌شود، از بین برد.
لایه برداری، روشی ساده برای زیبا کردن لب‌هاست، به شرطی که حداقل یک‌بار در هفته انجام شود. از محصولات آرایشی بهداشتی یا ترکیبات خانگی می‌توان برای لایه‌برداری استفاده کرد؛ اما باید توجه داشته باشید که پوست لب ظریف‌تر از پوست نواحی دیگر است و در انتخاب محصول این نکته را باید درنظر گرفت.
از درمان‌های خانگی جهت لایه‌برداری می‌توان به اسکراب شکر، آب‌لیمو و اسکراب قهوه اشاره کرد. این ترکیبات برحسب نوع و شرایط پوست هر کسی قابل‌استفاده هستند.

لب‌های خود را مرطوب نگه‌دارید

زمانی‌که پوست با عوامل خارجی مانند آب و هوا در تماس است، امکان آسیب به آن بیشتر است. برای محافظت و هیدراته‌ماندن لب‌ها، استفاده منظم از بالم لب توصیه می‌شود. برای دستیابی به نتیجه بهتر، چندین راهکار درمانی را با هم انجام دهید. استفاده از ترکیبات طبیعی مثل روغن زیتون و عسل که خاصیت دارویی دارند، می‌توانند به سلامتی و پرتر شدن لب‌ها کمک کنند.

با این‌که این درمان‌ها می‌توانند مفید باشند و ظاهر لب‌ها را بهبود بخشند، تنها راه مطمئن برای داشتن لب‌هایی پرتر و زیباتر، استفاده از فیلرهای پوستی است. این روش کم تهاجمی بوده و با نگهداری مناسب می‌تواند از یک تا سه سال ماندگاری داشته باشد.

درمان‌های زیبایی برای داشتن لب‌های پرتر

روش‌های بزرگ‌کردن لب، به دلیل ایمنی بالا و ماندگاری زیاد، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. برخلاف درمان‌های طبیعی، پرکننده‌ها یا فیلرهای پوستی اثر فوری و طولانی‌مدتی دارند. امروزه، فیلرها از ترکیباتی تشکیل می‌شوند که در سد رطوبتی پوست به‌طور طبیعی وجود دارند.

فیلر پوستی به ناحیه میانی لب پایین و ناحیه میانی لب بالایی تزریق می‌شود. متأسفانه، تبلیغات اشتباه باعث تمایل برخی افراد به حجیم‌کردن غیرطبیعی لب‌ها شده است که این اتفاق باعث بدبینی سایرین نسبت به تأثیر فیلر در جهت افزایش حجم طبیعی لب‌ها شده است. همچنین ناموفق‌بودن تزریق فیلر می‌تواند به دلیل انجام آن توسط افراد بی‌تجربه باشد. پایین‌بودن کیفیت فیلر تزریقی می‌تواند باعث بروز عوارض جانبی شود.

اگر تزریق فیلر لب توسط پزشک باتجربه انجام شود، روشی بدون عارضه بوده و نیاز به دوره بهبودی ندارد و  پس از اتمام فرایند می‌توانید کارهای روزانه خود را انجام دهید.

تزریق فیلر لب در ارومیه

برای تزریق فیلر لب در ارومیه توسط پزشک مجرب، می‌توانید به مجموعه دکتر طباطبایی مراجعه کنید.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *