بوتاکس مردان, ۱۰ کاری که نمی‌دانستید می‌توان با فیلر انجام دهید., مجموعه دکتر طباطبایی

۱۰ کاری که نمی‌دانستید می‌توان با فیلر انجام دهید.

احتمالاً می‌دانید که می‌توان از فیلرها برای جایگزینی حجمی که به‌طور طبیعی با افزایش سن از دست رفته و برای حجیم کردن لب‌ها استفاده کرد. چیزی که ممکن است ندانید این است که با تکنیک مناسب و تراکم متفاوت، می‌توان از فیلرهای پوستی برای فرم دادن، آبرسانی و صاف کردن پوست استفاده کرد. در برخی موارد، حتی ممکن است فیلرها بتوانند جایگزین جراحی زیبایی شوند.

در اینجا ده کاری که نمی‌دانستید می‌توانید با پرکننده‌های پوستی انجام دهید، آورده شده است.

فلیپ لب‌ها

برخلاف تصور رایج، پرکننده‌ها همیشه برای بزرگ کردن لب‌ها‌ استفاده نمی‌شوند. آن‌ها می‌توانند برای تقویت فرم طبیعی لب نیز استفاده شوند.

هدف از فلیپ لب این است که کمی لب بالایی به سمت بالا حالت داده شود. این کار را می‌توان با تزریق بوتاکس هم انجام داد. از آن برای شل کردن عضلات خاصی در بالای لب استفاده می‌شود تا عضلات دیگر کمی به سمت بالا خم شوند. با این حال، با توجه به تجربه‌ی ما، با افزودن کمی پرکننده پوستی، نتیجه واضح‌تر و ماندگارتری خواهید داشت. این کار باعث یک برجستگی ظریف می‌شود که قوس لب را بیرون می‌آورد.

جلوگیری از خطوط رژ لب

با افزایش سن، با آتروفی چربی طبیعی، مقداری از حجم صورت خود و اغلب حجم لب‌های خود را از دست می‌دهیم که می‌تواند ظاهری خشک و ترک خورده، هنگام استفاده از رژ لب ایجاد کند.

رژ لب همچنین می‌تواند وارد خطوط افراد سیگاری هم شود (آن خطوط ظریفی که در اطراف دهان ظاهر می‌شوند). برخلاف نام آن، حتی افراد غیر‌سیگاری نیز می‌توانند این خطوط را داشته باشند. آن‌ها می‌توانند مانند خطوط آبیاری برای رژ لب عمل کنند.

حتی مقدار کم و ظریف پرکننده لب می‌تواند به پر و چاق ماندن پوست کمک کند، بنابراین خطوط عمودی را نخواهید داشت و رژ لب شما همان جایی که باید باقی می‌ماند.

صاف کردن سطح پوست

پرکننده‌های پوستی از ماده‌ای ساخته می‌شوند که به طور طبیعی در سد رطوبتی پوست وجود دارند که گاهی اوقات آن را در محصولات مراقبت از پوست به دلیل توانایی آن در نگه داشتن رطوبت پوست، پیدا خواهید کرد.

فیلرها می‌توانند جایگزین حجم از دسته رفته پوست شده و یا برای شکل دادن به آن استفاده شوند. هنگامی که فیلر در مقادیر بسیار کم در سطح پوست پخش ‌شود، می‌تواند به حجیم و صاف شدن سطح کلی پوست و به کاهش افتادگی پوست کمک کرده و در عین حال آبرسانی بهتری برای ظاهری روشن‌تر فراهم کند.

سرم را می‌توان با میکرونیدل در پوست وارد کرد، یا برای نتایج بهتر، می‌توان آن را در مقادیر کم در سراسر لایه سطحی پوست تزریق کرد که به عنوان فاکتور درخشندگی، تقویت کننده زیبایی یا میکروفیلر شناخته می‌شود.

لیفت ابرو

با افزایش سن، پوست ما خاصیت ارتجاعی و کشسانی طبیعی خود را از دست می‌دهد. این می‌تواند منجر به شل شدن پوست بالای چشم‌ها (پلک‌های پف دار) و فرورفتن ابروها شود. چندین راه برای لیفت ابرو بدون جراحی وجود دارد که یکی از آن‌ها فیلر است.

برای بلند کردن و پشتیبانی از ابروها می‌توان کمی فیلر را روی استخوان ابرو، بالای چشم تزریق کرد. فقط مقدار کمی لازم است که می‌توان آن را ماساژ داد تا به جای برجستگی، ابروهایی صاف، برآمده و قوس‌دار طبیعی داشته باشید.

تزریق فیلر لب در ارومیه

برای تزریق فیلر لب در ارومیه توسط پزشک مجرب، می‌توانید به مجموعه دکتر طباطبایی مراجعه کنید.

کانتورینگ صورت: خط فک خود را تغییر دهید

اگر تا به حال می‌خواستید صورت زاویه‌دارتری به شکل قلب یا V شکل داشته باشید، یا فقط ظاهر چانه‌تان را بدون جراحی باریک کنید، فیلر می‌تواند به شما کمک کند.

یک پرکننده ضخیم که شکل خود را بهتر نگه می‌دارد، می‌تواند برای کانتور کردن خط فک یا تغییر شکل چانه استفاده شود.

چانه باریک تر و کمی کشیده می‌تواند به ایجاد ظاهری باریک‌تر کمک کند. فیلرهای اضافه شده به پشت استخوان فک نیز می‌توانند به ایجاد چهره‌ی قلبی شکل کمک کنند. این به هدف و ظاهر طبیعی شما بستگی دارد.

از طرف دیگر، از آن‌جایی که برخی از مردان ریش‌دار می‌خواهند که فک مربعی‌شان بیشتر بیرون باشد، می‌توان از فیلر برای آن‌ها هم استفاده کرد. این فقط شامل یک محل و تکنیک متفاوت برای تزریق فیلر است.

این درمان‌ها ممکن است با لاغری غیر‌جراحی صورت برای گرفتن بهترین نتیجه همراه شوند.

صاف کردن برآمدگی‌های پیشانی

گاهی اوقات ما به‌طور طبیعی برجستگی یا ناهمواری در پیشانی خود داریم. گاهی اوقات هم با افزایش سن و کاهش حجم، تمایل به ایجاد حفره‌هایی در شقیقه‌های خود داریم که ظاهری مانند یک برآمدگی را ایجاد می‌کنند.

این‌ها اغلب ویژگی‌های ظریفی هستند و غیر‌معمول هم نیستند، اما اگر می‌خواهید آن‌ها را تغییر دهید، می‌توان این کار را انجام داد. مجدداً از یک پرکننده پوستی ضخیم‌تر استفاده می‌شود که می‌تواند شکل خود را حفظ کرده و هر فرورفتگی را پر کند. پرکننده را همچنین می‌توان ماساژ داد و قالب زد تا یک سطح صاف از برجستگی به بیرون ایجاد شود.

فیلرها معمولاً برای مراجعین میانسال تا کمی مسن توصیه می‌شوند. اگر پوست شما هنوز جوان است و در اطراف شقیقه‌ها قرار دارد، ناحیه کمی خطرناک‌تری محسوب می‌شود. شما همیشه باید با یک پزشک مشورت کنید تا در مورد خطرات و مزایای احتمالی صحبت کنید.

برطرف کردن عدم تقارن

گاهی اوقات یک طرف صورت‌تان حجم بیشتری دارد یا یک طرف لب‌تان خیلی کوچک‌تر از طرف دیگر است. این می‌تواند ژنتیکی باشد یا می‌تواند به علت هر شب به یک طرف خوابیدن باشد.

صرف نظر از علت، یک پزشک زیبایی ماهر می‌تواند تقارن را تشخیص دهد و به شما بگوید که آیا می‌توان آن را تنظیم کرد یا نه. لازم نیست حتماً جوری به نظر برسید که به ظاهر کلی خود حجمی اضافه کرده‌اید، اما می‌توانید ظاهر خود را در هر طرف صورت خود یکنواخت کنید.

بهبود اسکار جوش

انواع مختلفی از اسکار آکنه وجود دارد: اسکارهای یخ‌شکن، اسکارهای جعبه‌ای، اسکارهای آتروفیک و اسکارهای هیپرتروفیک. برخی از این موارد بهتر است با لیزر مخصوص اسکار یا نیدلینگ پوست درمان شوند، اما برخی از اسکارهای عمیق‌تر و قدیمی‌تر را می‌توان با پرکننده‌های پوستی درمان کرد.

جوانسازی دست

اولین نشانه‌های پیری در دستان ظاهر می‌شوند. از بین کل بدن، دست‌ها به طور مداوم در معرض اشعه UV خورشید قرار دارند.

اشعه ماوراء بنفش باعث ایجاد رنگدانه و تجزیه کلاژن شده و تجزیه کلاژن در دست‌ها باعث نازک شدن پوست می‌شود. ممکن است متوجه چین و چروک‌ها شوید یا به نظر برسد که تاندون‌ها و رگ‌هایتان در حال بیرون آمدن هستند.

مقدار کمی از فیلر را می‌توان برای ضخیم شدن پوست دست‌ها و کاهش ظاهر چین‌و‌چروک، تاندون‌ها و رگ‌ها استفاده کرد، بنابراین دستان شما دیگر سن شما را نشان نمی‌دهند.

تغییر شکل بینی

رینوپلاستی غیرجراحی، با نام مستعار عمل بینی بدون جراحی، شامل یک پرکننده ضخیم برای تنظیم شکل بینی بدون جراحی است. تکنیک‌های مختلفی برای افزودن پل، پنهان کردن توده پشتی، ایجاد ظاهر صاف‌تر در بینی کج، یا بالا بردن نوک بینی در صورتی که به سمت پایین برگشته است، وجود دارد.

در این روش، زمان درمان کوتاه است و نیازی به جراحی، بیهوشی و استراحت نیست.

پیش از انجام هرگونه خدمات درمانی زیبایی و جوان‌سازی، ضروری است که از صلاحیت، تجربه و امکانات فرد یا مجموعه‌ای که می‌خواهید به آنها مراجعه کنید اطمینان حاصل کنید تا علاوه بر پیشگیری از این عوارض، نتایج بهتر و ماندگارتری را به‌دست‌آورید.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *