لیزر موی زائد, تزریق یا پیوند چربی به صورت, مجموعه دکتر طباطبایی

۴ نکته‌ای که باید درمورد تزریق یا پیوند چربی به صورت بدانید

با افزایش سن، پروتئین‌های ساختاری مهم و چربی‌های زیرپوستی کاهش پیدا می‌کنند، پوست نازک شده و توده عضلانی کمتر می‌شود. همه این موارد باعث کم‌ حجم‌ شدن صورت، افتادگی و چین‌وچروک می‌شود. متأسفانه، اولین چیزی که مردم در یک فرد می‌بینند، چهره اوست و این اهمیت جوان‌سازی صورت را بیشتر می‌کند.

راهکارهای زیادی برای مقابله با نشانه‌های پیری با روش‌های جراحی و غیرجراحی وجود دارد که نتایجی طبیعی را به‌ همراه دارند. فیلرها یا پرکننده‌های پوستی به‌طور موقت خطوط ریز و چین‌وچروک‌ها را ازبین می‌برند، اما تزریق چربی، به‌طور مؤثری باعث بازگرداندن حجم ازدست‌رفته می‌شود. تزریق چربی به صورت نتایج طولانی ‌مدتی را به ‌همراه دارد و یک روش غیرجراحی است.

حال، به ۴ واقعیتی که در مورد پیوند چربی وجود دارد اشاره می‌کنیم:

 نتایج طولانی‌مدت

در طول انتقال چربی، مقدار کمی چربی از شکم، باسن یا ران برداشته می‌شود. سلول‌ها خالص‌سازی شده و سپس به ناحیه موردنظر در صورت تزریق می‌شوند، که در آن‌جا با بافت چربی‌ موجود ادغام شده و بخش دائمی از آناتومی صورت می‌شوند. پس از بهبودی کامل، می‌توانید انتظار داشته باشید که تغییرات قابل‌توجهی در حجم صورت رخ داده باشد و چون سلول‌های چربی به‌طور فیزیکی توزیع شده‌اند، نتیجه معمولاً دائمی است.

تزریق چربی به صورت در ارومیه

برای تزریق چربی به صورت در ارومیه توسط پزشک مجرب، می‌توانید به مجموعه دکتر طباطبایی مراجعه کنید.

راه‌حلی برای افتادگی پوست

به دلیل نیروی جاذبه، افتادگی صورت یکی از مناطقی است که به سختی توسط روش‌های غیرجراحی درمان می‌شود. با افزایش سن، ذخایر کلاژن به‌طور قابل توجهی، به خصوص در ناحیه یک سوم انتهایی صورت تخلیه می‌شود. از تزریق یا پیوند چربی صورت می‌توان برای بازگردان حجم ازدست‌رفته پوست که دچار افتادگی خفیفی شده‌است، استفاده کرد. برای تکمیل نتیجه، جراحی لیفت صورت نیز انجام می‌شود.

روشی کم‌تهاجمی

پیوند چربی از نظر فنی یک روش جراحی محسوب می‌شود اما بسیار کم تهاجمی است. برش‌های ایجاد شده در محل اهداکننده چربی، محل پیوند و نیز ابزارهایی که برای برداشت و تزریق مجدد سلول‌های چربی استفاده می‌شوند، کوچک هستند. برای کسانی که نگران بیهوشی و عمل جراحی بزرگ هستند، انتقال چربی یک اقدام مؤثر است که به زمان کمی نیاز دارد.

کم‌خطر ولی تأثیرگذاری زیاد

به‌دلیل این‌که در فرایند پیوند چربی به جای مواد شیمیایی از سلول‌های بدن خود فرد استفاده می‌شود، کم‌ترین خطر واکنش نامطلوب در بدن ایجاد می‌شود. در اغلب موارد، این روش با استفاده از بی‌حسی موضعی یا آرام بخش به‌صورت سرپایی انجام می‌شود که خطر کمتری نسبت به بیهوشی عمومی دارد. گاهی، زخم‌های کوچک در محل برداشت چربی و تزریق ایجا‌د می‌شود، اما بروز عوارض جدی نادر است.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *